شهرداری چمستان بر اساس بند3 مصوبه شماره 6مورخ 21/2/94 شورای اسلامی شهر و به موجب آگهی مناقصه شماره1825 مورخ29/2/94 مندرج در روزنامه بشیر روز چهارشنبه مورخ6/3/94 در نظر دارد تجدید ممیزی املاک و مستحدثات سطح شهر چمستان را بر اساس شرح خدمات و ایجاد پایگاه داده های اطلاعات جغرافیایی ( GIS ) را مطابق شرایط زیر به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.
1- مدت قبول پیشنهادات حداکثر تا تاریخ 28/3/94 خواهد بود .
2- برآورد اولیه
3- مدت انجام کار
4- مشخصات کار :
الف ) نقشه برداری از کلیه عرصه ها و اعیانی ها محدوده شهر معابر با مقیاس 500/1 طبق شرح خدمات به مساحت 375 هکتار
ب ) اجرای پروژه ممیزی املاک و تهیه پایگاه داده جغرافیایی (GIS ) جهت 6500 ملک
ج) اجرای پروژه بایگانی الکترونیکی و آرشیو پرونده های بایگانی و ساختمانی جهت 3000 پرونده
5- هر گونه کسورات قانونی اعم از بیمه – مالیات بعهده پیمانکار می باشد .
6- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است .
7- کلیه لوازم مورد نیاز از قبیل چاپگر ، رایانه و غیره که برای اجرای پروژه ممیزی و بایگانی الکترونیکی و آرشیو مورد نیاز است بعهده پیمانکار خواهد بود .
8- انجام کلیه پروژه ممیزی ، آرشیو الکترونیکی ، جذب نیروی انسانی تا مرحله ورود اطلاعات و صدور فیش و ساماندهی بایگانی بر عهده پیمانکار می باشد.
9- پیشنهاد دهندگان می بایست 5% کل مبلغ پایه را بصورت ضمانتنامه معتبر بانکی یا چک تضمین بانکی نزد بانک ملی واریز نمایند ، به پیشنهادات فاقد ضمانتنامه ترتیب اثر داده نخواهد شد
10-چنانچه نفرات اول تا سوم در مهلت پیش بینی شده حاضر به انعقاد قرارداد نشوند . سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .
11-برنده مناقصه موظف است جهت ضمانت انجام کار در هنگام قرارداد 10% از مبلغ کل قرارداد را بصورت ضمانتنامه بانکی در اختیار کارفرما قرار دهد .
12-پیشنهادات بایستی در سه پاکت در بسته و جداگانه که شامل :
پاکت الف : محتوی تضمین شرکت در مناقصه ( به همراه سه برگ کپی از ضمانتنامه )
پاکت ب : حاوی مدارک ثبت شرکت – اساسنامه و مدارک مربوط به توانایی – تجربه و صلاحیت انجام کار در زمینه موضوع مناقصه ( حداقل 1 کار مشابه انجام شده در سالهای ماضی یا جاری )
پاکت ج : بایستی محتوی پیشنهاد قیمت باشد .
13-شرکت در مناقصه توسط مناقصه گران به معنای قبول کلیه شرایط مناقصه گزار بدون هیچ قید و شرطی خواهد بود .
14-پیشنهاد دهندگان باید نکات اشاره شده را به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از مفاد آن نسبت به تکمیل فرم پیشنهاد قیمت اقدام نموده و مدارک درخواستی را به طور کامل ارائه داده و به پیشنهادات ناقص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد و از شرکت در مناقصه حذف می شوند .
15-پیشنهاد دهندگان می بایست پیشنهادات خود را تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 28/3/94 به دبیرخانه شهرداری ارسال نمایند. به پیشنهادات رسیده بعد از مهلت مقرر یا مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد .
16-پاکت ها و پیشنهادات واصله در ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 30/3/94 در محل دفتر شهردار با حضور اعضاء کمیسیون معاملات بازگشایی و برنده مناقصه اعلام خواهد شد./